Dolar 42,0536
Euro 48,4720
Altın 5.404,66
BİST 11.135,74
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 19°C
Az Bulutlu
İstanbul
19°C
Az Bulutlu
Sal 21°C
Çar 17°C
Per 16°C
Cum 18°C

Merakla beklenen TV uygulaması geliyor

Instagram TV uygulamasıyla YouTube’a meydan okuyan Mosseri’nin yeni stratejisi: içerik zirveye taşınıyor, keşfet ve paylaşım odaklı yükseliş.

Merakla beklenen TV uygulaması geliyor
14 Ekim 2025 14:43
A+
A-

Popüler sosyal medya uygulaması Instagram’ın başındaki isim Adam Mosseri, platformun kendi televizyon uygulaması üzerinde çalışmaya başladığını duyurdu. Bu adım, içerik üretiminde video odaklı stratejiyi güçlendirme amacı taşıyor ve kullanıcıların çeşitli ekranlarda daha fazla içerik tüketmesini hedefliyor.

Instagram TV Uygulaması ile YouTube’a Rakip Olma Stratejisi: Mosseri’nin Yeni Planı

AMAÇ YOUTUBE’A RAKİP OLMAK Instagram, kısa ve uzun formattaki Reels videolarını daha geniş kitlelere ulaştırmak için TV uygulaması geliştirme sürecini hızlandırıyor. Bu hareket, televizyon pazarı lideri YouTube’a karşı konumlanmayı amaçlıyor ve Mosseri’nin açıklamalarına göre tüketici alışkanlıkları televizyonlarda da benzer bir akışı gösterdiğinde bu adımı atmanın doğru olduğuna işaret ediyor.

HENÜZ “KEŞİF” AŞAMASINDA Instagram patronu, şu aşamada bir TV uygulamasını “keşfettiklerini” fakat resmi bir duyuru yapılmadığını belirtti. Bu yönde çalışmalar uzun vadeli bir hedef olarak görülüyor ve başlangıç aşaması için net bir zaman dilimi verilmedi. Mosseri, bu fikri yıllar önce hayata geçirmenin mantıklı olacağını vurguladı.

Instagram’ın aylık kullanıcı tabanı yaklaşık 3 milyar civarında; bu büyüklük, Reels ile video popülerliğinin artmasıyla bir TV uygulamasının başarı potansiyelinin yüksek olduğuna işaret ediyor. Şu anki odak, kullanıcı deneyimini zenginleştirmek ve videoyu daha çok farklı ekranlarda tüketilebilir hale getirmek olarak özetlenebilir.